Tom Tailor gel za tusiranje

       Tom Tailor East Coast Club gel za tusiranje



Tom Tailor East Coast Club gel za tusiranje za nju i njega <3
Pakovanje je veoma prakticno i omogucava da se bukvalno poslednja mrvica gela potrosi bez ikakvih problema. Za celo telo potrebno je mala kolicina proizvoda tako da veoma dugo traje.

Miris je jak prilikom tusiranja ali na kozi je blag i prijatan i dugo se zadrzava. Gel mirise identicno kao i parfem. Onaj namenjen zenama ima osvezavjuci vocno-cvetni miris,ne moze tacno da se odredi nota ali je veoma prijatan,dok onaj namenjen muskarcima ima pravi jaki muski miris,koji je ujedno i muzevan i seksi. Nisu za neko svakodnevno tusiranje jer isusuju kozu ukoliko se dugo koriste. 


Gel namenjen zenama savrsen je za letnji period ali ja ga koristim cesto i zimi prilikom jutarnjeg tusiranja jer volim te mirise koji osvezavaju i podsecaju na toplije vreme. 

Cena ovih gelova mi nije poznata jer sam ih dobila napoklon ali ukoliko naletim na njih sigurno cu ih bez razmisljanja kupiti.

Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor