Brzinsko sminkanje

      Moram priznati da mi nedostaje ono vreme kada sam mogla da odvojim sate i sate na sredjivanje pred izlazak,sada sam ,bar sto se dnevne sminke tice,sve svela na par koraka tj. na pet minuta.
      Necu duziti ovaj post tako da cu u najkracim crtama objasniti svaki korak mog sminkanja. Evo o cemu se radi:


      Prvi korak je nanosenje korektora na podocnjake jer su mi u manjoj meri izrazeni i blago plavkasti. Trenutno koristim Aura Correct Me tecni korektor u nijansi 301 Vanilla i nanosim ga ili cetkicom ili prstima.


      Nakon korektora stavljam Bourjois Silk Edition kompaktni puder u nijansi 53 Golden Beige. Nanosim ga cetkom jer me sundjercic koji dolazi uz ovaj puder nije odusevio. Koza mi nakon njega nije masna niti isusena,vec blistava i mekana.
      Sledeci korak je rumenilo,najcesce koristim Nyx Taupe (koristim ga cesto i za konturisanje lica) ali rumenila nikada dosta tako da ih imam u svim nijansama....


      Sto se senki tice sad sam u nekoj rozikastoj fazi pa tako da sam iz ove paletice bas takvu i izabrala(naziv sa kutijice se izbrisao pa tako da nisam sigurna koje je marke).

  

Nakon nje uglavnom iscrtavam oci ajlajnerom,trenutno koristim Alverde ajlajner u gelu u crnoj boji kojim nisam bas nesto odusevljena ali posluzice. Na kraju stavljam Nyx Curvaceous maskaru koja je ujedno i jedna od mojih omiljenih maskara za volumen trepavica.


      Na kraju stavim neki ruz,sjaj ili labelo,a kao sto sam vec napomenula moju roze fazu tako da pretpostavljate u kojoj su boji navedeni proizvodi,samo intenzitet boje zavisi od trenutnog raspolozenja.
      Da zaokruzim ceo look tu je i  trenutno omiljeni Aura Inches lak u pink boji.

Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije