Savrseni nezni look uz Avon i Bourjois


                                                        #Bourjois#Avon#

                                 


Za one koje vole neki nezniji izgled ovo je jedna od mnostvo kombinacija koja se moze iskoristiti u tu svrhu. Ja volim malo jacu sminku ali za neki prepodnevni look kada imam puno obaveza ovo mi je savrsen izbor. 



Pocecu prvo od pudera Bourjois Healthy Mix koji je prosto savrsen. Ja prosto obozavam staklene ambalaze,tako da je i ovaj puder u staklenoj bocici sa pumpicom koja odlicno radi. Nije ni previse gust ni previse tecan tako da omogucava lako i ravnomerno nanosenje. Moze da se nanosi prstima,sundjercicem ili cetkom (ja najcesce koristim cetku jer mi je za bolju prekrivenost potrebno dve pumpice pudera). Prekrivanje mu je srednje,ne moze da kamuflira vece bubuljice ali zato pore fino ispegla,ten je ujednacen i svez. Nema mat zavrsnicu vec daje licu neki blagi sjaj. Miris mu je fin,vockast. Namenjen je normalnoj i kombinovanoj kozi. 

                                                   

Trobojna senka Avon Deepest Rose dolazi u teget palsticnom pakovanju. Sadrzi tri senke:belu sa primesama roze boje (koja je minimalno primetna) koja je veoma pigmentovana,druga je lila koja je nedovoljno pigmentovana i treca je pepeljasto siva ali nesto svetlije nijanse ali zato veoma dobro pigmentovana. Sve tri su sa minimalnim simerom,lako se nanose i dugo traju.
                                                      
                                                  

Avon Super Schok je gel ajlajner u olovci. Ovaj koji sam ja koristila je u boji kupine tj. tamno ljubicast. Dovoljno je mekan da se moze lako naneti,ima dosta sjaja u sebi i bolji efekat daje ukoliko iscrtate deblju liniju na kapku. Ovo je jedan od mojih omiljenih ajlajnera u olovci ali ima jednu veliku manu a to je da lako lomljiv prilikom rezanja a mora se rezati posle svake upotrebe jer je mekan pa se brzo trosi.

                                                  

Avon Face Pearls -  ukoliko trazite rumenilo u prirodnoj rozikastoj boji i hajlajter u jednom proizvodu ovo je pravi izbor. Sastoji se od malih kuglica u tamnijoj i svetlijoj roze boji koje licu daju prirodan izgled. Ukoliko ga koristite kao rumenilo,cak i ako ga nanesete nekoliko puta nece pojacati intenzitet boje na obrazima. 


Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije