Tecni puderi za mesovitu kozu

                       
                           Tecni puderi za mesovitu kozu





Bourjois 123 Perfect tecni puder sastoji se od tri pigmenta:zuti (neutralizuje podocnjake i daje odmoran izgled licu),ljubicasti (daje svezinu licu) i zeleni (neutralizuje crvenilo). Bocica je staklena sa pumpicom i sadrzi 30ml proizvoda,kao i vecina pudera.

Miris je nesto cime se ovaj puder ne moze pohvaliti ali kada se nanese na lice neugodan miris nestaje. Nesto je gusce teksture sto omogucava i bolje pokrivanje,brzo se susi tako da je potrebno brzo i efikasno raditi sa njim,daje gotovo mat finis i ga potrebno fiksirati puderom u kamenu ili prahu.  

 Kako proizvodjac navodi,ovaj puder obezbedjuje besprekoran izgled i do 16h,mada ga nisam testirala na toliko,mogu sigurno reci da ce izdrzati 6-7 sati bez nekih vecih problema. Postojan je i ne klizi sa lica. Najbolje bi bilo da koristiti ga za vece jer je prejak za dnevnu varijantu (previse se primecuje na licu,pogotovo ako je suncano).

Ovaj puder je namenjen onima sa masnom i mesovitom kozom lica,nikako nije za suvu kozu.
Ja sam moj Perfect tecni puderu u nijansi 52 kupila u parfimeriji Jasmin po ceni od oko 1600din.







Rummel Stay Matte je tecni puder namenjen prvenstveno mesovitoj i masnoj kozi. Ima veoma gustu penastu strukturu ali nije "tezak" na licu,nije potrebno puno pudera za nanosenje tako da ce vam sam proizvod dugo trajati.Ima mat zavrsnicu i dobro prikriva nedostatke,blagog je mirisa i nije ga potrebno fiksirati kamenim puderom.
Proizvodjac navodi da je puder postojan i do 12h ali je meni izdrzao maksimalno 7-8 sati jer imam mesovitu kozu tako da mi je lice nakon toga krenulo da se presijava.

Dolazi u 5 nijansi:103 True Ivory,200 Soft Beige,201 Classic Beige,203 True Beige i 300 Sand.
Pakovanje je veoma prakticno,u pitanju je tubica i sadrzi 30ml proizvoda.

 Moze se naci u skoro svim drogerijama po ceni od oko 800din.









Aura Cover Me dolazi u prakticnoj tubici od 30ml i ima ga u 6 nijansi:101 Alabaster,102 Ivory,103 Sand,104 Beige,105 Cool Beige i 106 Chocolate.Malo je jaceg mirisa,ne bas tako prijatnog.

Puder je gusce strukture,veoma pigmentovan i potrebna je mala kolicina da bi se pokrilo celo lice. Ima dobru pokrivnu moc tako da nije potrebno koristiti korektor da se prekriju nepravilnosti,boja se ne razliva u pore,ne zadrzava se u boricama i koza je ujednacena.Lako se nanosi.

Proizvodjac na ambalazi navodi da puder prekriva sve nepravilnosti(pege,fleke,sitne oziljke),vodootporan je i postojan do 24h. Mogu reci da zaista prekriva nepravilnosti,na mojoj kozi ostaje nepromenjen bar 12h i nije se negativno odrazio na moju kozu.

Moze se naci u drogerijama po ceni od oko 700din.







Mac Studio Fix Fluid puderi odgovaraju svim tipovima koze jer su na bazi vode. Dolaze u staklenim bocicama od 30ml ,uglavnom bez pumpice koju morate naknadno kupiti.

Kremaste je strukture,lepo se stapa sa kozom,nije mnogo "tezak" i ne daje bas mat izgled vec ima mali sjaj u sebi. Potrebno je satviti malu kolicinu pudera da se izjednaci ten i pokriju nedostaci.Vodootporan je i sadrzi zastitni faktor 15. Brzo se susi pa je potrebno brze da se nanosi,prikriva nepravilnosti i prosirene pore. Miris je malo neprijatan ali brzo nakon nanosenja nestaje.

Ima neverovatno puno nijansi i postoje dve linije:NW-koja je nesto "hladnijih" ruzicastih tonova i NC-koja je "toplija" zuckastih tonova. Ja ga imam u nijansi NC 25,sto je za neki svetliji ten (s'obzirom da sam ovaj puder dobila na poklon ne znam kakve su ostale nijanse).

Na mojoj mesovitoj kozi ostaje nekih 6-7 sati. 

Moze se kupiti u TC  Usce u Beogradu po ceni od oko 4000din.,dok je u inostranstvu dosta jeftiniji.

Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor