MORE = NESESER = PREPARATIVA

Drage moje,evo posle duze pauze da se vratim pisanju....komp i dalje nije popravljen pa evo pokusavam nekako da radim na starom notebook-u.....nadam se da ce biti od neke koristi :)

Toliko toga sam propustila da zabelezim....prosto ne znam odakle da pocnem....Mozda od onog "najsvezijeg"...

Dugo ocekivano letovanje se zavrsilo,o otiscima nekom drugom prilikom....za sada vam pisem o proizvodima koji su se nasli u mom putnom neseseru....Tesko je bilo odluciti sta poneti od preparative na more,najradije bih ponela sve :)

Pa evo "nekoliko" proizvoda koje sam ponela .....

Nigde ne idem bez mojih omiljenih maramica za skidanje sminke a to su naravno Bioten koje su,kao sto vec verovatno znate,moj prvi korak u ciscenju lica.
Rilastil miceralna je moja ljubav na prvo koriscenje,odlicno uklanja sminku,ne iritira oci,ne mora se ispirati jer ne ostavlja onaj lepljiv osecaj na kozi,ne isusuje kozu.....ma savrsena.

Pred sam put sam u apoteci dobila nkoliko uzorka Vichy Normaderm gela,kreme i seruma koje sam naravno ponela na more verujuci da su odlicni iako ovu liniju ranije nisam probala i nisam pogresila. Gel se odlicno pokazao,mislim da mi se u poslednje vreme nijedan gel nije ovoliko svideo i savrseno odgovarao. Krema za lice je takodje nesto sto mom licu veoma prija,dok sam serum koristila samo par puta i za sada se dobro pokazao ali trebace jos vremena za konkretne utiske.

Kremu za lice koju sam uglavnom koristila posle plaze kad ocistim lice od preparata za suncanje je La Roche-Posay Efaclar Duo + ,cinimi se da je najvise odgovarala mom pomalo pocrvenelom licu od sunca.
Burra okoloocna krema je savrsensto u malom. Odlicna kremica koju sam cak i na plazu nosila kao spas za veoma osetljiv predeo ispod ociju,jer posle celodnevnog kupanja,soli i sunca to podrucje krene uzasno da me pecka ali cim nanesem Burra kremicu peckanje odmah prestaje. Pritom je veoma blaga,ne iritira oci,ne zateze kozu,lepo je hidrira i veoma brzo upija ostavljajuci kozu mekanom i neznom.

Kada smo kod Burre,jedini proizvod koji sam ponela protiv znojenja je njihov roll-on,koji od kada sam probala ne prestajem da koristim iako nisam bila ljubitelj takve vrste dezodoransa. Ne iritira kozu pazuha cak i kada se koristi odmah posle brijanja,dugo zadrzava osvezavajuci miris.
Jos jedan Burra proizvod je posao sa nama na putovanje i bio je ogromna pomoc kada smo porodicno svi malo izgoreli od sunca vec prvog dana je neverovetno dobro da ne kazem odlicno Burra mleko za telo. Odlicno hidrira kozu,smanjuje crvenilo i umiruje kozu. Od svih preparata posle suncanja ovo mleko nam je najvise pomoglo.

Evo jos nekoliko proizvoda koje sam koristila u istu svrhu:
Aloe Vera gel sa vitaminom E i etarskim uljem cajevca (Tea tree oil) - hidrira suvu i ostecenu kozu,pogodan za negu nakon dugotrajnog izlaganja suncu jer umiruje crvenilo i iritaciju koze.
Bion ulje za regeneraciju koze - pogodno za suvu i suncem ostecenu kozu,vraca kozi neophodnu vlaznost,ublazava iritacije i osecaj zateznja koze.
ReGen Oil je takodje namenjeno suvoj i ostecenoj kozi,ima jos svojih namena ali o njemu ste vec verovatno citali u jednom od ranijih postova.
Fenistil gel koristi se za ublazavanje ubodnih rana od insekata,kod opekotina od sunca pri cemu automatski hladi kozu i smanjuje zatezanje i crvenilo.
Propobaza Bioadhezivni gel koristi se kod herpesa,afti,povrsinskih rana,posekotina i opekotina. Odlican gel koji bi svaka mama trebala da ima u torbi.
Izleda kao da smo se na ovom letovanju samo mackali :)

Ovog leta odlucila sam se vecinom za proizvode koji ce dobro nahranti i hidrirati kozu jer sunce i slana voda veoma isusuju kozu. Zato sam se odlucila za Eucerin pH5 ulje za tusiranje koje je koristio cak i moj petogodisnji sin.
Od Eucerina ponela sam i gel za intimnu higijenu koji vec dugo koristim i mogu reci da je jedan od najboljih gelova koje sam do sada probala a probala sam ih bas mnogo.

Naravno,nista bez omiljenog tecnog sapuna  Balea med i mleko.

Od proizvoda za kosu,necete verovati,ali ponela sam samo tri!!!
Schauma Cream & Oil sampon za suvu i kosu sa iskrzanim krajevima....odlican sampon i moj favorit meseca.
Kako sam odavno prestala sa koriscenjem balzama za kosu i presla samo na maske i da ne bih nosila ona ogromna pakovanja u obliku kreme,trazila sam neko koje nece zauzimati previse mesta i ova Still mi se ucinila kao pogodna. Videla sam da na drustvenim mrezama kad god neko trazi preporuku za dobru masku za suvu i ostecenu kosu,brend Still im uvek preporuci jedino ovu iz njihove professional linije,pa sam u poslednjem momentu odlucila da je kupim i isprobam na moru. Mogu reci da je ova maska prosto hrana za moju kosu,lepo je hidrira,vraca sjaj i mekocu,nekako ucini da lepo pada,ni jedan jedini put nisam koristila fen na moru,vec sam pustila da mi se kosa prirodno osusi a ona je ipak izgledala veoma pristojno. Sve pohvale za Still.
Treci proizvod je Balea ulje za kosu koje,cinimi se,vec celu vecnost koristim i nikako da se potrosi. Da ga ne hvalim previse jer sam vec pisala o njemu.

Umalo da zaboravim Avon liniju za negu stopala sa limunom,piling koji sam samo jednom koristila jer slozicete se da nema boljeg pilinga za stopala od peska,hidrantni losion koji odlicno hidrira stopala i osvezavajuci sprej posle kog stopala divno mirisu.

Da li je moguce otici negde a ne poneti neku o predivnih Balea univerzalnih kremica...

Mislim da bi to bilo sve..... vec sam se raspakovala pa ako sam nesto izostavila naknadno cu dodati :)

Hvala sto pratite blog Marin kutak......sve vas volim i ljubim :*
M.M.

Do sledeceg posta :*

Коментари

  1. Dopada mi se izbor proizvoda a i količina, taman koliko treba :).

    ОдговориИзбриши
  2. Super proizvodi. Nadam se da si se lijepo provela. Sjajan post!♥

    59# positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Ma mame se uvek divno provode na odmoru sa decom....vece provedemo u luna parku,igraonicama ali i to ima neku svoju draz jer zivimo za njih :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Byphasse gel za ciscenje lica

Danas recenzija o Essence All About Matt Fixing Compact Powder

Avon Clearskin Professional tretman protiv mitisera