Veet & Eveline kreme za depilaciju


Kreme za depilaciju koristim iskljucivo za depilaciju ruku. Godinama sam odlazila kod kozmeticara na uklanjanje dlacica ali presla sam na kreme,jer mi je to brzi i laksi nacin a i dlacice mi ne rastu nista brze nego kad ih uklonim voskom.


Veet kreme za depilaciju najcesce koristim,probala sam ih sve a ova konkretno je sa esencijalnim uljima za suvu i normalnu kozu. Moze se koristiti za depilaciju nogu,ruku,pazuha i bikini zone. Koristi se tako sto se ravnomerno nanese na kozu prekrivajuci dlacice,izbegavajuci mladeze,prosirene vene,oziljke. Ostaviti da deluje 5 minuta,nakon cega se spatulom lagano ukloni krema sa manjeg dela povrsine koze i ukoliko se dlacice lagano uklanjaju,ukloniti ostatak kreme. Ukoliko su dlacice jace,mozete ostaviti kremu da deluje na kozi do maksimalno 10 minuta. Kremu isprati temeljno vodom kako bi se u potpunosti uklonila krema. Nikako je ne koristiti na ostecenoj i iritiranoj kozi,izgoreloj od sunca ili na kozi koja je imala nezeljenu reakciju na depilaciju voskom.

Veet kreme volim jer nemaju preterano jak miris,ne iritiraju niti isusuju kozu,efikasno uklanjaju dlacice.


Sastav

Sto se ambalaze tice,ista je kao i za sve kreme za depilaciju,u pitanju je tubica koja sadrzi 90ml proizvoda kad je rec o Veet-u,dok Eveline kreme sadrze 100ml proizvoda,a uz ovu je doslo i 25ml gratis.




Eveline kremu za depilaciju prvi put koristim i mogu reci da mi je pored Veet-a jos jedan favorit.
Eveline krema za depilaciju sa arganovim uljem i alojom namenjena je osetljivoj kozi. Koristi se za depilaciju ruku,pazuha i bikini zone. Koristi se kao i predhodna s'tim sto ova deluje samo 3 minuta a maksimalno 10 minuta,pa se spatulom ukloni i ispere. Sva pravila koriscenja vaze kao i kod Veet kreme.

Eveline krema je savrsena za depilaciju ruku jer ne iritira kozu,efikasno uklanja dlacice cak i one deblje,nakon koriscenja koza je glatka i ne zahteva neku posebnu negu.


Sastav

Obe kreme za depilaciju su odlicne,pa necete pogrsiti za bilo koju da se odlucite. Jedina razlika je u ceni gde je Eveline dosta jeftinija.

                                         Da li koristite kreme za depilaciju?
Do narednog posta :*

Коментари

  1. Koliko kostaju ove kreme? Ja planiram da kupim ovu Evelinovu kremu. <3 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veet krema je trenutno na akciji u DM-u i kosta 475 din.,dok je redovna cena Eveline kreme cinimi se negde oko 400 din. Neces pogresiti ako uzmes Eveline,ja sam ovog puta iskoristila snizenje pa uzela Veet.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor