Eveline Hydra Impact 360' matirajuca dnevna krema

U potrazi za nekom jacom negom koze lica u ovim hladnim danima,naisla sam na Eveline hidrantnu kremu i kako do sada nisam koristila njihove proizvode za negu lica odlucila sam da je isprobam.


Evelin Hydra Impact 360' Mattifying Light Moisturising Day Cream (pun naziv kreme) je matirajuca dnevna krema namenjena masnoj i kombinovanoj kozi,kojoj pruza 24h hidratacije.
Ambalaza je veoma lepo odradjena,u pitanju je bela kutijica sa tirkiznim poklopcem,od kvalitetne cvrste plastike i sadrzi 50ml proizvoda.


Tekstura kreme se razlikuje od vecine drugih namenjene masnoj i kombinovanoj kozi,malo je masnija i gusca ali kada se nanese na lice ne oseca se ta tezina kreme,koza je odmah upija i postaje mat bez vidljivih masnih tragova.

Sadrzi "5xHijaluronsku kiselinu i Matt Active Komplex.
1. Hidrira
2. Matira
3. Cisti
Hydra Impact Formula intezivno hidrira,cini kozu elasticnom i vraca joj blistav izgled.
Matt Skin Control vidno matira kozu,cisti zapusene pore,smanjuje nesavrsenosti."
Ne sadrzi parabene,alkohol i vestacke boje.


Ova krema pruza intezivnu hidrataciju koze lica,pogotovo mojoj kombinovanoj kozi koja veoma lose reaguje na promene vremena,posebno kada je hladnije vreme u pitanju,pa dolazi do zatezanja a nekada i do preutanja koze. Nije mi izazvala nikakve reakcije na licu,nisam primetila da cisti kozu ali da je matira to je tacno. Jedino mi se ne svidja osecaj zatezanja koze nekih par minuta nakon nanosenja kreme ali brzo nestaje. Koza je mekana na dodir i glatka i bukvalno na kraju dana blago prosija a do tada je savrseno mat. Dobra je kao podloga za puder.

Sastav:

                            Da li koristite Eveline kreme za lice,vasa iskustva?

Do narednog posta :*

Коментари

  1. Uzecu je u obzir za kupovinu, bas trazim neku dnevnu kremu za mesovitu kozu, a da nije teska i premasna. Pozdrav Maro :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gle, nema odgovora ? Marooo :) Kristina

      Избриши
    2. :) Sta da kazem sto nije receno u postu :) Pa,jesi li kupila neku kremu? :) Pozz

      Избриши
    3. Kupila sam Multiactiv kremu, odlicna je. Ne radi se o tome da li si nesto ili sve rekla u postu, stvar je u prepisci, tj razmeni iskustava, misljenja, saveta, itd..Zar svrha postojanja blogova nije upravo u tome ? Mislim da smo zbog toga sve mi tu, pa mi nikad ne bude jasno zasto pojedine blogerke ne odgovaraju na nase komentare, to je pre svega nepostovanje nas koji citamo te blogove. Ovde ne ubrajam tebe, verujem da ti se sad tako "omaklo" pa nisi odgovorila, mada, da budem iskrena, ne pratim vise one blogove gde dva puta nisam dobila odgovor. Ima toliko drugih blogova, mogu da biram. Izvini sto sam ovako direktna i iskrena, mislim da sam malo starija od tebe, pa ces nadam se ovaj moj poduzi komentar shvatiti kao dobronamernu kritiku. Kristina

      Избриши
    4. Ja se trudim da sve citaoce mog bloga ispostujem i da dobiju odgovore na komentare ali desi se da mi neki promakne ukoliko ne odgovorim odmah i ukoliko nisam par dana na kompu. Zao mi je ukoliko ste razocarani. Veliki pozdrav

      Избриши
    5. Pa da je Kristina bar pitala nesto pa da i ima devojka sta da odgovori...

      Избриши
  2. Imam suhu kozu i koristim Eveline kreme za lice,kao i njihovu kremu za skidanje sminke. Bolje nisam probala! Zapravo, jedine kreme koje su mi ikada valjale tj.imale vidljivo povoljan ucinak na moju kozu. Sve pohvale

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za mene su Eveline kreme pravo otkrice :) Kremu za skidanje sminke nisam probala,bas cu da potrazim :)

      Избриши
  3. Da li možeš da mi kažeš, ukoliko znaš, da li je ovaj sastav kreme dobar? Imam prilično problematično lice, a uzela sam je pre neki dan, bez da pogledam sastav, u žurbi, i sada mi treba neko da ga dešifruje. :D videla sam ovaj cetearyl alcohol što mi deluje sumnjivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cetearyl Alcohol je masni alkohol,sastojak prirodnih voskova,spada u grupu tzv. "dobrih alkohola" koji su dobijeni iz prirodnih izvora. Ova krema ne bi trebalo da iritira kozu,bar moju nije,ali nije za osetljivu kozu. Vecina sastojaka nije komodogena ali ne znam kako bi regovala krema na problematicno lice. Mozda bi trebala probati Eucerin ili La Roche Posay.

      Избриши
  4. E kako je glupa ova Kristina trazi odgovor a nista nije ni pitala devojku, sta sve necu da vidim.A kremu cu svakako probati imam masnu kozu , probala sam svasta nista mi me odgovara, koristila sam mixu 2in1 za nepravilnosti na kozi, ali od te kreme mi izlaze sitni pistici. Nadam se da ce mi odgovarati ova Eveline...

    ОдговориИзбриши
  5. Probala sam eveline kremu nista ne valja imam masnu kozu, garnijer krema sa zelenim cajem je mnogo bolja.A ova Kristina stvarno dosadna nemigu da verujem da devojka toliko smara.."NEMA ODGOVORA" HAHAHA

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Byphasse gel za ciscenje lica

Danas recenzija o Essence All About Matt Fixing Compact Powder

Avon Clearskin Professional tretman protiv mitisera