Eucerin losion za intimnu higijenu

Vec duze vreme razmisljam da li da uopste pisem o proizvodima za intimnu negu ali kako sam naisla na proizvod koji mi se stvarno dopao,ipak sam odlucila da otkucam ovaj post. Nadam se da ce biti od neke pomoci bar onim zenama koje koriste losione.


Eucerin losion za intimnu higijenu namenjen je svakodnevnoj nezi tj. ciscenju intimne regije. Veoma je blag i umirujuci i ima prijatan,ne previse jak miris. Pomaze u smirivanju iritacija. Ima pH vrednost 4,5. Prilikom koriscenja blago peni sto je vecini zena vazno (bar ako sudim po broju onih koje me to najcesce pitaju).
Sadrzi:
- mlecnu kiselinu koja odrzava prirodnu pH vrednost,deluje hidrirajuce i stiti od infekcija
- ulje bisabolola koje umiruje sluzokozu i ublazava iritacije
- ne sadrzi sapune i boje
Proizvod je klinicki testiren od strane ginekologa i dermatologa.

Sastojci:

Ambalaza sadrzi 250 ml proizvoda i ima pumpicu za doziranje.
Prilikom prvog koriscenja potrebno je rotirati gornji deo poklopca kako bi se aktivirala pumpica i proizvod bio spreman za upotrerbu. Pumpica savrseno radi,tako da lako mozete dozirati potrebnu kolicinu proizvoda a i nece doci do curenja ukoliko ga nosite na put.


Probala sam mnogo losiona za intimnu higijenu i mogu reci da je Eucerin moj ubedljivi favorit. Nakon upotrebe osecate se potpuno cisto. Mnogi ginekolozi su podeljeni po pitanju nege intimne regije,jedni preporucuju samo vodu,kamilicu itd. dok drugi savetuju da se koriste proizvodi namenjeni upravo intimnoj nezi. Ja sam pristalica ovih drugih. Kako god da odlucite bitno je samo "slusati" svoje telo.

                                             Da li koristite losione za intimnu higijenu?
                                                       Kakva su vasa iskustva?

Do narednog posta :*

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Fagor - Mini blender Coral SB-250

Schauma Phyto-Caffeine i Cream&Oil šamponi