Potroseno #3

Kako nam se blizi kraj godine,doslo je vreme da se pobaca ono malo prazne ambalaze koju sam sacuvala jer ne setivsi se da mi je potrebna za ovakav tip posta,vecinu odmah bacim. Kod mene se uvek vise trosi preparativa,sto cete i videti u nastavku posta.

Ovog puta krenucu od cuvenih Balea tecnih sapuna,koji se u mojoj kuci nenormalno trose,a ja sam evo sacuvala dve prazne ambalaze. Malina je uglavnom ogranicena serija,koju povremeno izbacuju,mirise prelepo bas kao prave maline i to onaj miris kada zrelu malinu izgnjecite u ruci (ljubitelji malina shvatice o cemu govorim :) ). Papaja i nije moj favorit ali u nedostatku maline i meda,dobra je zamena.

Nivea i Balea su gelovi za tusiranje koje najcesce kupujem. Nivea kremasti gel sa mlekom badema i laticama bele ruze mirise nezno i osvezavajuce,dok je Balea kupina naravno vocnog mirisa. Nivea mozda pruza malo jacu negu ali oba su odlicna.

Genera Intimo sa kamilicom je veliko razocarenje. U pitanju je gel za intimnu higijenu koji nista ne radi kako treba a i ne mirise bas nesto.

Head&shoulders sa mentolom je sampon koji povremeno koristim i odlican je. Trudim se da cesto menjam sampone jer mi se kosa brzo zasiti istih. Jedino mi je vazno da budu namenjeni suvoj i ostecenoj kosi. Poslednji koji sam potrosila je Loreal Elseve Total Repair i ovaj sampon kupim bar jednom u tri meseca.

Revlon Uniq One Super10R masku tj. uzorak maske dobila sam u novembarskom GlamBox-u i malo je reci da me je odusevila. Posle prvog koriscenja kosa mi je bila prelepa na dodir,mekana i sjajna. Volela bih da isprobam full size jer nakon nekoliko upotreba moze se steci pravi utisak.

Za skidanje sminke uvek prvo koristim vlazne maramice namenjene upravo ciscenju lica i to u poslednje vreme iskljucivo Bioten. Koristim zelene koje su namenjene normalnoj i kombinovanoj kozi,a u nedostatku istih kao zamena mogu proci i ljubicaste koje su namenjene dehidriranoj kozi.
Nakon maramica,lice cistim miceralnom vodom i za to su mi potrebne blaznice ili tuferi (ko kako vise voli). Koristim ih stvarno puno i od raznih proizvodjava,a ove koje sam potrosila su neke italijanske Cotonet od 100% pamuka i sadrze 120 kom.

Bioten Skin Moisture je piling krema sa medom i kosticama kajsije namenjena normalnoj i kombinovanoj kozi. U pocetku mi se ovaj piling i nije nesto dopao ali ovo je jedan od onih proizvoda koji sto duze koristis vise ti se svidja. Pise da se koristi 1-2 puta nedeljno ali ne i u mom slucaju,ja ga koristim svakog dana,nekada i ujutru i uvece,ne radim piling vec blago ocistim lice njime i isperem. Ne isusuje kozu niti izaziva iritacije. Za moj ukus je previse slab kao piling ali kao neka svakodnevna umivalica je odlican.

O Niveinom mleku za telo sam vec pisala u prvom postu o potrosenim proizvodima. Spada u one proizvode koje iznova i iznova kupujem. Namenjeno je nezi suve koze,koristim ga nakon depilacije. Volim da se mackam ovim mlekom jer me podseca na onu pravu Nivea kremu u plavoj kutijici.

Dezodoranse koje volim su oduvek Nivea i Dove,a od skoro im se prikljucila i Balea Sensitive koja mirise osvezavajuce,dugo traje miris i najvise podseca na Niveu. Nivea Fresh Natural mirise takodje osvezavajuce ali taj miris brzo nestaje i postaje neprijatan sto ranije nije bio slucaj - nazalost moje razocarenje. Dove  Eucerin Powder Soft mirise nezno i puderasto i moj favorit od svih Dove dezodoransa,dok Dove Natural Touch ne mirise lose ali ne daje tako dobre rezultate kao prethodni.

Ne znam koja mi je ovo bocica Aura odstranjivaca laka za nokte ali bukvalno sam se navukla na Auru. Savrseno i lako otklanja bilo koji lak,a i miris me podseca na jedan francuski aceton koji sam nekada koristila i bukvalno mogu da pariraju jedan drugom u kvalitetu.

Za kraj tu je i najlepsi i najmirisniji proizvod iz celog posta,parfem Tom Tailor East Coast Club. Mirise pomalo slatkasto,u bocici ne i previse jako dok na kozi ostavlja jaci miris ali ne i pretezak.

                          Da li kosristite neke od ovih proizvoda i vasi utisci?

Do narednog posta :*

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

Natural Wealth Vitamins for the hair

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Fagor - Mini blender Coral SB-250