Essence All About Roses paleta

All About Roses paleta senki za oci je deo Essence kolekcije jesen/zima 2015,koja pored ove sadrzi jos i Nudes,Bronze,Greys i Vintage palete.
"Nove palete senki za oci imaju pravi wow faktor. Svaka nudi osam trendi i savrseno uklopljenih boja - od svetlih nijansi do srednjih i tamnih. Meka i dugotrajna tekstura sa razlicitim efektima,u rasponu od mat i svetlucavog do metalik,omogucava kreiranje najrazlicitijih izgleda."

Ambalaza je jednostavna,izradjena od cvrste providne plastike koja omogucava uvid u sve nijanse koje paleta sadrzi. Uz paletu ne dolazi aplikator,sto je sasvim ok jer su uglavnom neupotrbljivi. U njoj se nalazi osam nijansi senki koje sadrze ukupno 9,5 gr,pet nijanse su sa shimmer-om dok su tri mat.

Tekstura senki me je prijatno iznenadila,vrlo su mekane i svilenkaste,lako se nanose i blendaju,minimalno se truse. Pigmentacija je odlicna,veoma su postojane a uz bazu trajace vam celog dana.
Nijanse,kao sto i sam naziv kaze imaju veze sa ruzicastom i idealne su za romanticne jesenje lookove. Sve nijanse se medjusobno mogu lako kombinovati.
Ukoliko bas nemate inspiraciju,na poledjini ambalaze imate predlog za kombinovanje senki.

A evo i swatcheva
prvi red na dnevnom svetlu
prvi red sa blicem

drugi red na dnevnom svetlu
drugi red sa blicem

Jako sam zadovoljna ovom paletom,ima divne nijanse i za dnevni look mi je savrsena.

U pripremi je post i o All About Grays paleti.

                                                          Da li ste vec isprobale neku od Essence All About.... paleta?
Do narednog posta :*


Коментари

  1. Ove paletice su generalno prelepe, meni se bas dopadaju i moze se jako lepi lookovi postici istim :) <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Tecni puderi za mesovitu kozu

Bourjois Healthy Mix tecni puder

Alverde pigment za tecni puder

L'Oreal Paris Elseve Total Repair Extreme