Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor

Rival de Loop je robna marka nemackih drogerija Rossmann. Sa ovim brendom sam se nedavno prvi put susrela i ujedno je ovo njihov jedini proizvod koji sam do sada probala.
Rival de Loop je tecni korektor namenjen prikrivanju podocnjaka i nepravilnosti na kozi.
Pakovanje je slicno vecini korektora,upitanju je plasticna providna tubica sa sundjerastim aplikatorom. Aplikator omogucava lako nanosenje korektora na lice,mozete ga utapkati prstima ili cetkicom namenjenom toj svrsi.
Kremaste je strukture,cinimi se malo gusci nego ostali koje sam do sada koristila,lepo se razmazuje ali se nesto brze susi tako da je potrebno brzo raditi sa njim. Veoma dobro prikriva podocnjake cak bih mogla reci i iznenadjujuce dobro....
S' obziromda je nesto gusci i jaci od vecine korektora,mislila sam da ce se skupljati u one sitne borice oko ociju ali sam se prevarila,niti se sakuplja u borice niti isusuje regiju oko oka. Dobra strana ovog korektora je to sto bez problema moze da se nadogradjuje.
Rival de Loop korektori se mogu naci u nekoliko nijansi,numerisanih po brojevima od 01,02 i 03.
Ja imam nijnsu 03 koja mi se na aplikatoru cinila pretamnom ali kada sam ga nanela savrseno se uklopio sa mojom bojom koze.
Pravo iznenadjenje mi je miris.....nisam do sada naisla na korektore koji mirisu. Ovaj mirise kao parfem,i to veoma jak parfem i taj miris dugo ostaje na kozi. Morala sam bar jedno pedesetak puta da ga pomirisem i dalje ne verujem samoj sebi...

                                               Da li ste probale ovaj korektor ili ovu robnu marku uopste?
Do sledeceg citanja :*

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Tecni puderi za mesovitu kozu

Bourjois Healthy Mix tecni puder

Alverde pigment za tecni puder

L'Oreal Paris Elseve Total Repair Extreme