Moja nega kose

Za danas sam vam pripremila post o mojoj trenutnoj nezi kose.
Moja kosa veoma gusta i suva,prirodno je tamno smedja ali se vec godinama farbam i to svakog meseca u razlicitu boju ili bar nijansu tako tako da to utice i na njen kvalitet. Cesto menjam proizvode za negu kose jer ih se moja kosa brzo zasiti.
Evo nekih od proizvoda koje trenutno koristim....

Head&Shoulders Menthtol je sampon koji mi je uvek pri ruci jer u slucaju da mi se pojavi perut on je jedini koji ga posle prvog pranja kose u potpunosti otkloni. Drugi sampon koji koristim je InSight Damaged za ostecenu kosu. Iz iste linije koristim i masku i balzam. Masku koristim bar jednom nedeljno i od skoro praktikujem da nakon maske obavezno nanesem i balzam jer mi je kosa meksa,laksa za oblikovanje i nije previse suva.

Nakon sto peskirom pokupim visak vode sa kose,naprskam Gliss Reapair balzam u spreju za ostecenu i suvu kosu koji se ne ispira i ostavim da kosa malo upije.

Neposredno pre susenja naprskam na kosu Avon Advance Techniques Styling sprej zskorstitu kose od toplote (ni sama ne znam koja mi je ovo bocica po redu).

Nakon sto kosu malo prosusim fenom,nanesem nekoliko kapi Balea Professional Repair ulja i nastavim sa feniranjem. Posle feniranja na kosu nanesem jos nekoliko kapi ovog ulja. Ulje je namenjeno nezi veoma ostecene i suve kose. Sadrzi ulje argana koje neguje kosu,ne masti je i moze se koristiti svakog dana. Ja ovo ulje koristim skoro godinu dana i tek sam na polovini bocice. Veoma isplatljivo.

Ovo je ukratko nega moje kose.
Volela bih da cujem koje proizvode vi koristite.
Do narednog citanja :*


Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije