Balea gel za tusiranje badem i tresnja

Kad god odem u DM uvek me prvo privuku Balea proizvodi,a posebno "kupke" u lepo osmisljenoj sarenoj ambalazi sa predivnim mirisima. Jedna od mnogih koje sam probala i koja mi se naravno veoma svidela je i ova sa bademom i tresnjom.


Kada sam otvorila bocicu i pomirisala ovaj gel,miris badema je bio toliko intenzivan da sam pomislila "ovo ce me ubiti" (a pritom sam veliki ljubitelj badema) ali mu ipak nisam odolela. To sto mi je na prvu bio malo odbojan kasnije se ispostavilo kao greska jer je fantastican.


Prilikom tusiranja ne preovladava miris badema vec se vise oseca vockast miris,koji podseca na kolacice i koji se na kozi dugo zadrzava. S'obzirom da imam veoma osetljivu kozu,koja zna negativno da odreaguje,ovaj gel mi nije izazvao nikakve iritacije niti mi je isusio kozu.


Kao sto vidite,dizajn ove bocice je prosto neodoljiv.....

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Tecni puderi za mesovitu kozu

Eucerin losion za intimnu higijenu

Evelin CC krema 8in1

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice