Alverde puteri za telo

Alverde je prirodna kozmetika,bez sintetickih mirisa,boja i konzervansa i bez sastojaka na bazi mineralnih ulja. Pogodno za vegane i vegetarijance.

Alverde set savrsen kao poklon ili jednostavno da obradujete sebe i svoju kozu.....


Set sadrzi tri kremice tj. putera od 50ml sa mirisom brusnice i cokolade,vanile i cimeta i crvene narandze. Moze se kupiti u DM-u i kosta 500din.


Ovi puteri se razlikuju po teksturi od ostalih koje sam probala,dosta su gusci s'tim sto je puter sa brusnicom i cokoladom najgusci.

Brusnica i cokolada
 Vanila i cimet
 Crvena narandza


Veoma se lepo razmazuju i kozu cine mekom i mirisnom. Dobro neguju i hidriraju kozu i za moj masniji tip uopste nisu "teske". Prelepo mirisu i dosta dugo taj miris ostaje na kozi.

Meni je omiljeni puter sa brusnicom i cokoladom ciji je miris malo jaci i bas mi je nekako za zimu,dok onaj sa crvenom narandzom me podseca na leto zbog svog osvezavajuseg mirisa.

Ukoliko se dvoumite oko kupovine putera za telo,moja preporuka je da probate ovj set,necete se pokajati jer cete dobiti tri kvalitetna proizvoda.

Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Balea Q10 okoloocna krema protiv bora