Garnier Self Heating maska za lice - recenzija



Garnier Pure Self Heating maska za lice - recenzija





Do sada sam isprobala bezbroj maski za lice i moram priznati da je Garnier Pure self-heating moj favorit.

Namenjena je masnoj kozi lica sa izrazenim porama. Dolazi u pakovanju od dve vrecice od po 6ml s'tim sto je jedna vrecica dovoljna za bar dva tretmana (iako je ja koristim za samo jedno mazanje jer volim da mi sloj maske bude deblji). Cena joj je oko 150 din. sto je veoma povoljno s'obzirom na njen kvalitet,moze se naci u drogerijama,vecim marketima a ja je kupujem u Rodi.

Приказује се 20150126_161622.jpg

 Maska je veoma gusta ali se lako razmazuje,nanosi se na prethodno ociscenu vlaznu kozu (necete pogresiti ni ako je naneste na suvu kozu lica - ja je upravo tako koristim) i drzi 3minuta,zatim se ispere mlakom vodom. U kontaktu sa kozom se pocinje zagrevati sto nikako nije neugodno jer deluje veoma blago ali efikasno. Sadrzi cink koji doprinosi regeneraciji koze i ima antisepticko dejstvo. Nakon koriscenja koza je lisena masnog sjaja i pore su vidljivo smanjene.

Maska se koristi jednom nedeljno i onima sa manje problematicnom kozom je to sasvim dovoljno ali s'obzirom da je moja koza masna i pore izrazene posle nekih 4-5 dana lice pocinje da mi se masti.


Za sve one koji imaju masnu kozu,akne i izrazene pore ovo je idealan preparat,veoma isplativ i efikasan.


Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Essence Sun Club Matt Bronzing Powder

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Fagor - Mini blender Coral SB-250

New in #septembar