New in #septembar

Sta je to novo u mom malom carstvu,videcete u nastavku..... O nekim proizvodima sam vec pisala a o nekima cu tek pisati.

Ukoliko zelite da vidite sta sam to kupila u DM-u na snizenju mozete pogledati ovde.

Nikada nisam koristila uvijac za trepavice ali rekoh hajde da probam (kud svi tu i mali Mujo :) ). U pitanju je Elite models uvijac i mogu reci da nije los ali zaista ga retko koristim.

Svoju kolekciju obogatila sam ovim prelepim Rimmel (Lasting Finish by Kate Moss i Long Lasting Rich Colour) i Maybelline (Color Sensational) ruzevima.

Resila sam da dam jos jednu sansu Garnierovim regeneratorima za kosu jer mi ranije nisu odgovarali. Ovaj Garnier Ultra Doux Marvellous regenerator uopste nije los. Namenjen je nezi suve kose i  sadrzi arganovo ulje i ulje kamelije.

Sta sam to lepo dobila u septembarskom GlamBox-u mozete pogledati ovde.  

U septembru je bilo dosta i poklona,tako da veliko HVALA dragim ljudima koji su me prijatno iznenadili. Odakle poceti !?!

Hajde da krenem od korektora za podocnjake,jedan je moj omiljeni od ranije,u pitanju je Maybelline Instant Anti-Age Eraser (vise o njemu mozete procitati ovde ),dok je drugi pravo otkrice za mene a rec je o Rival de Loop Natural Touch korektoru o kome sam vec pisala ovde.

Escada Incredible Me parfem sam vec spominjala u jednom od ranijih postova,a ovog puta dobila sam gel za tusiranje i mleko za telo iz iste kolekcije.
Kada smo kod gela za tusiranje tu je jos jedan,Calvin Klein Endless Euphoria koji mirise prelepo.

O Garnieru Pure 3in1 mozete procitati ovde.

Sada malo da predjemo na fashion deo....ovo su neki od mojih favorita....

Naocare su takodje poklon od gore spomenutih ljudi....zaista ne znam sta da kazem osim da su savrsenstvo. Upitanju su naocare nemackog brenda Fielmann a u rangu su Ray-Ban-a.

Znate onaj osecaj kada se na prvu zaljubite u neku tasnu (mislim u sta bi se zena zaljubila a da to nije neka nama neodoljiva torba,cipele... :) ),e to to je to - ljubav na prvi pogled. Malo crno savrsenstvo.

Ovo su moja dva omiljena casual komada garderobe,helanke (izgledaju kao pantalone,malo punijeg materijala,savrsene za jesen) i kardigan,kupljeno u Takko fashion.

Toliko o mojim septembarskim novitetima,nadam se da su vam se dopali!
Do narednog citanja :*

Коментари

  1. Divni noviteti, garderoba mi se jako svidja. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopadaju tvoji noviteti :) Gde ima da se kupi torbica, ona mi je naj deo nekozmetičkog dela? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kupljena je u jednom lokalnom butiku (u Krusevcu),inace ima da se nadje i na face-u u ponudi pojedinih butika koji drze Tursku garderobu (ne onih preprodavaca,vec onih koji imaju lokale a reklamiraju se preko neta).

      Избриши
  3. Sve mi se dopada posebno naocare :D Zelim ih :D

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor