Labello Lip Butter

Kada su se pojavile ove male slatkoce morala sam da ih imam.... Labello se pre mnogo godina (dok sam jos bila u osnovnoj) mogao naci u ovom obliku,samo malo manji i sa ne bas ovako privlacnom ambalazom...koliko se secam postajala su samo dva mirisa: klasican tj. original i roze - miris jagode (a i ukus :) ).

Lip Butter-i dolaze u metalnoj ambalazi veoma privlacnog dizajna i sadrzi 16,7gr proizvoda. Postoje ukupno 7 ukusa od kojih ja posedujem pet.

Pa da pocnemo....
Original - klasican labello bez mirisa i ukusa,u poredjenju sa ostalima i nije nesto zanimljiv ali pruza istu negu. Za one koji ne vole balzame u boji i neki odredjeni miris ovo je odlican izbor. Nazalost uskraceni ste za sliku jer je verovatno zavrsio medju igrackama moga deteta a nisam bas raspolozena da zbog ovog Labella prevrnem kucu "na glavacke" :)

Coconut - moj omiljeni miris jer me kokos asocira na more i plazu....volim sve sto mirise na kokos.

Vanilla & Macadamia mirise poprilicno dobro i sto vise mirisem vise mi se svidja ali je bar za mene taj miris malo prejak. Na moju zalost vanila se veoma malo oseca.

Raspberry - divan miris malinice i roze boja balzama...savrseno. Volim te vockaste mirise pa tako da mi je i borovnica odusevila. Mirise kao prava borovnica (ko ih voli razumece) i ima onu lepu neznu ljubicastu boju - boju lavande.

Postoje jos dva ukusa a to su kako i karamela i ne mogu se kupiti u Srbiji. Inace mislim da se kod nas mogu naci samo original i malina.

Ne ocekujte da ce ovi Lip Butter-i negovati vase usne bolje od onih klasicnih Labella jer vam je to sve isto samo drugacija i privlacnija ambalaza.

                                               Da li ste probali Lip Butter-e? Koji je vas omiljeni ukus?
Do narednog citanja :*


Коментари

  1. Nisam probala jer sam naišla samo na malinu :( Ako nekad uvezu ostale probaću :D

    ОдговориИзбриши
  2. Bas primamljivo djeluju, ali ja ovo ne bih potrosila za 5 godina. :D Volim skupljati ove vocne balzame, ali lijena sam za koristenje. :D Jedini balzam koji sam redovno koristila je onaj vocni iz Oriflame Love Nature,isprobaj njih ako nisi. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Imala sam tu sreću da se dokopam jednog, naravno kokos je u pitanju i jako mi se dopada i sada ih želim sve :)

    ОдговориИзбриши
  4. Za sada samo malinu i vanilu sam probala, verujem i da ostala veoma lepo mirisu :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije