Balea šampon za dubinsko pranje kose

Na kosi i koži glave se svakodnevno talože proizvodi koje korIstimo za negu i stilizovanje kose zbog čega se ona brže masti,prlja i slepljuje,pa je veoma važno povremeno dubinski oprati kosu. Međutim,treba biti obazriv prilikom upotrebe ovakvih šampona jer su jaki pa predugo držanje i prečesta upotreba moze dovesti do oštećenja dlake i isušivanja kože glave. Zato je veoma bitno pridržavati se upustva sa ambalaže.

Ukoliko su vam preskupi profesionalni tretmani kod frizera kao jedna od opcija je Balea šampon za dubinsko pranje kose.

Šta kaže proizvodjac:
"Professional šampon za dubinsko pranje,za sve tipove kose. Preporučeno od strane frizera. Bez silikona. Sa formulom protiv mašćenja kose. Sa anti-statik kompleksom. Sa blagim sufaktantima prijatnim za kožu glave. Nežno,blago i efikasno čisti. Sadrži negujuću formulu sa mineralnom vodom glečera,mentolom i hydro-kompleksom. Uklanja ostatke stajling proizvoda. Vitalizira kosu i kožu glave,hidrira kosu i uspostavlja njen prirodni balans. Dermatoloski ispitano. pH-neutralan."

Proizvod je smešten u mekanu plastičnu ambalažu sa čvrstim poklopcem. Otvor tube je odlične veličine što omogućava precizno doziranje proizvoda. Srednje je gustine,skroz providan,miriše veoma osvežavajuće,oseti se miris mentola ali nije prejak.
Koristi se tako sto se nežno umasira u mokru kosu (utrljati samo u teme,nema potrebe dodatno nanositi na celu kosu),ostaviti da deluje 1-2 minuta i isprati. Veoma je važno da nakon pranja koristite masku ili ampule jer ce na kosi tada najbolje delovati. Nemojte da vas brine ako vam je kosa nakon korišćenja šampona zamršena,sve ce to dobra maska srediti. Kosu česljajte dok vam je na njoj maska,da bi ste je ravnomerno rasporedili i da bi delovala na svaki pramen podjednako.
Dubinsko pranje radite 1-2 puta mesečno,ne češće od toga da ne biste kosu bespotrebno isušili.

Moj utisak:
Kao što sam vec rekla,miriše veoma prijatno ali za moj ukus malo preslabo za mentol. Jačina šampona je savšena za moju već ionako suvu kosu,dobro je očisti od silnih preparata koje koristim. Ne mogu reći da mi je kosa "laganija" i lepršava jer to sve zavisi od maske koju koristim naknadno,ali mi šampon nije izazvao perutanje kože glave,svrab ili bilo kakve druge iritacije. Budući da ga koristim jednom mesečno,tuba će mi zaista dugo trajati.

Sastav:

Cena: oko 250 din.
Količina: 250ml
Gde kupiti: DM

Da li koristite šampone ili radije odlazite kod frizera na tretman dubinskog pranja kose?


Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije