Potroseni proizvodi #1

Nemam naviku da ostavljam praznu ambalazu i cesto se desi,kada nesto bacim,da se setim da mi je to bilo potrebno ali se ipak naslo nesto i za ovaj post. Tako da danas mozete procitati ukratko moje utiske o nekoliko proizvoda.



Garnier BB Cream koristila sam je jedno vreme umesto pudera,uglavnom kada sam u zurbi jer se lepo razmazuje,laka je za nanosenje,ujednaci ten i ova "medium" nijansa mi je savrseno odgovarala ali.... Za sve postoji ono "ali"... S'obzirom da sam ja masnokozac posle ove kremice mi koza brzo prosija (znam da postoji verzija i za masnu kozu  :)  - nisam probala) tako da u periodu kada su vece temperature i ne razmisljam o njoj.
Balea Reinigungs Mousse krema za ciscenje lica je prva njivova umivalica koju sam probala i bila prijatno iznenadjena. I pored toga sto sam je koristila ujutru i uvece veoma mi je dugo trajala. Namenjena je svim tipovima koze. Ne isusuje kozu i meni je veoma prijala,osim u danima kada hormoni polude i koza mi se dodatno umasti.
Balea 50's forever je neka vrsta univerzalne kreme i mirise bozanstveno (mmmmmm na tresnjice). Iako je namenjena nezi tela,lica i usana,koristim je samo za ruke jer mi je za lice premasna a na usne ne volim da nanosim bilo kakve kreme.



Sto se tice skidanja sminke uvek prvo koristim vlazne maramice namenjene tome,pa zatim miceralnu itd. Vlaznih maramica za skidanje sminke i tufera probala sam uzasno mnogo vrsta i evo nekih koje sam upravo potrosila.
LMX maramice sa ekstratom aloe vere odrade posao ali nista posebno,mirisu kao neki los parfemcic. Moglo bi se reci da su promasaj.
S' druge strane odusevljena sam Bioten maramicama,koje savrseno skidaju sminku i upotreba miceralne posle njih je skoro pa nepotrebna. Namenjene su dehidriranoj kozi.
Jasmin Doble face tuferi su 100% pamucni tako da su veoma mekani i blagi za lice. Ovi tuferi spadaju u kategoriju onih koje ja najradije i najcesce koristim.
Dahlia uljani skidac laka za nokte sa mirisom breskve veoma cesto kupujem,imam ja svoje favorite ali on mi je nekako uvek tu kao prva pomoc. Dobro skida lak,ne mogu da kazem da ne isusuje nokte ali ne u nekoj velikoj meri.



Palmolive mleko za tusiranje sa hidrantnim mlekom i medom prelepo mirise i hidrira kozu sto mi je veoma bitno jer nekada nemam vremena da se dodatno mackam nekim kremicama. Volim ova velika pakovanja sto im je i veliki + .
Nivea mlako za telo za veoma suvu kozu (iako moja koza nije takva) koristim uglavnom zimi kada mi je potrebna dodatna hidratacija. Srednje je gustine,lako se razmazuje i brzo upija. Mirise na plavu niveu koju obozavam.
Avon kremu za omeksavanje peta dobila sam odavno i evo tek sada potrosila. Nije me nesto odusevila,nisam primetila da pruza neku posebnu negu,prosecna je,ne svidja mi se ni miris.



Dove Poweder Soft antiperspirant je moj miljenik. Mirise blago,puderasto. Ne sadrzi alkohol,ne iritira kozu pazuha i savrsen je u borbi protiv znojenja.
Fa Sport deo stick antiperspirant je jedan od onih stikova koji su me razocarali. Vise ih i ne kupujem. Ostavlja beli trag na kozi i garderobi,ne sprecava znojenje i dok sam ga koristila imala sam osecaj kao da mi je koza pazuha lepljiva.



Kada mi je koza glave iritirana od opreme koju frizeri ne ciste i pojavi mi se perut vracam se proverenom samponu Head&Shoulders sa mentolom koji mi taj problem veoma brzo i efikasno resi. Svidja mi se i kako mentol deluje na kozu glave,kao da je hladi.
Le Petit Marseilials regenerator za farbanu/ostecenu kosu sa uljem safrana i ekstratom borovnice radi isto sto i vecina regeneratora - omogucava lakse rascesljavanje,kosa je meksa (samo ukoliko regenerator drzite na kosi 10-tak min. a ne 1 min. kako pise na tubici) i to je to. Pise da cuva boju kose i da je hrani sto apsolutno nije tacno. Guste je strukture i mora veca kolicina proizvoda da se nanese na kosu tako da ce vam veoma kratko trajati.



                     Ako imate iskustva sa nekim od ovih proizvoda volela bih da ih cujem :)

Коментари

  1. Od navedenog nisam ništa koristila, ali svi od ovih brendova imaju kvalitetne proizvode! LPM šamponi su kosu su mi super :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. LPM sampone nisam probala i ne verujem da cu ih u skorije vreme uopste probati.... Sto se tice ostalih brendova u potpunosti se slazem a tobom :)
      Pozz

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Balea Q10 okoloocna krema protiv bora