Gamiss wishlist

Obozavam kineske sajtove ali mi uvek bude problem sta izdvojiti jer realno njihova ponuda je i vise nego dobra. Ovom prilikom izdvojila sam nekoliko stvarcica sa sajta Gamiss >>> evo LINK do sajta na kome mozete pogledati i aktuelne promocije ( direktni linkovi do pomenutih promocija Halloween special i Flash sale special ).

Ja sam luda za dzemperima a ovaj je trenutno na neverovatnom snizenju od 2,99$, pa skoknite i pogledajte. >>> https://www.gamiss.com/sweaters-cardigans-5/product16611/?lkid=11574751


Ove mace su mi toliko slatke da su morale da nadju svoje mesto u ovom postu. >>>https://www.gamiss.com/blouses-shirts-4/product917944/?lkid=11574751


A evo nesto i za nase slatke decake, predivna jaknica sa krznom.
>>>https://www.gamiss.com/jackets-coats-11533/product503130/?lkid=11574751



Gamiss sajt me je pozitivno iznenadio odlicnom ponudom garderobice i igracaka za nase klince i klinceze i mislim da vredi pogledati jer cete sigurno naci predivne stvarcice.


Коментари

  1. Mnogo mi se dopadaju stvari koje si odabrala. A najslađi mi je ovaj džemper i zaista je odličan ❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  2. Amazing wishlist, dear! So lovely and interesting items, Like them so much! Also, I really love gamiss, cause they have a big asortmen of clothes and items! Great presentation dear! So lovely post. You have amazing blog dear, and I really like it.
    Maybe follow for follow? I'd love it.
    Let me to know on my blog. Hope you will visit me.
    Maleficent

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor