New In #15

Verovatno ste vec dosad primetili da u vecini mojih noviteta preovladava preparativa, a takav je slucaj i sada. Cesto kupujem iste proizvode i da vas vise ne bih davila njima, na kraju posta ostavicu vam linkove do njihovih recenzija. O ostalim novitetima bice uskoro vise reci.


Kakva god bude moja rutina nege lica, Vichy uvek nadje svoje mesto, pa tako su me proslog meseca obradovali novom Idealia proizvodima, dnevnom kremom za glatku i blistavu kozu i uzorkom nocne piling nege. Eucerin Purifyer aktivna nocna krema odlicna za masnu kozu, kao i Dr. Black crna maska koja ce vam pomoci da se resite mitisera i bubuljica, a kada je kozi potrebna hidratacija tu je osvezavajuci Benton Honest TT Mist namenjen svim tipovima koze. Linoderm krema protiv pega i fleka mi je od velike pomoci kada mi lice pocrveni od sunca jer smanji crvenilo i upalu i ...... uskoro recenzija ove kreme tako da utiske odlazem na par dana.


Eucerin pH5 ulje mnogo puta spominjano, a Eucerin pH5 losion za pranje lica i tela je proizvod sa kojim se prvi put susrecem a uskoro i prvi utisci. O Vichy Normederm gelu za lice sam cesto puta govorila....


Evo i proizvoda koje  svakodnevno koristim i koji su mi bili od velike pomoci na moru. Zajednicko Burri, Linodermu i Biobazi je to sto odlicno hidriraju kozu, otklanjaju osecaj zatezanja i suvoce i vracaju kozi elasticnost i sjaj.


Nikada leto ne docekam bez proizvoda za suncanje koji sadrzi faktor 50, a ovog puta je to divno Burra mleko namenjeno celoj porodici. U mojoj torbi za plazu obavezna su i ulja i to Carroten SPF 6 i Biobaza.


L'Oreal Elseve Total Repair 5 dvofazni regenerator i Extraordinary Oil maska za kosu su proizvodi koje vec drugi put kupujem sto dovoljno govori koliko sam zadovoljna njima.


Evo i neceg novog..... Grcki proizvodi kojima nisam odolela. Lavarock je handmade prirodna kozmetika ciji su proizvodi obogaceni korisnim elementima vulkanske lave. Ja sam odabrala Acne Prone kremu namenjenu masnoj kozi, kao i piling za lice. Olive Touch je prirodna kozmetika sa organski uljem masline u cijoj kolekciji se nalaze proizvodi za negu tela, lica i kose. Kako mi je bilo potrebno ulje za kosu iz tog razloga sam odabrala Toning Hair Oil sa organskim maslinovim uljem, arganovim uljem i uljem svile.

Benton Honest TT Mist >>> link
Eucerin pH5 ulje za tusiranje >>> link
Vichy Normaderm gel >>> link
Burra mleko za telo >>> link
Burra mleko za suncanje >>> link
Elseve Total Repair 5 dvofazni regenerator >>> link
L'Oreal Elseve Extraordinary Oil maska za kosu >>> link

Do narednog posta :*
M.M.

Коментари

  1. Quite a range of cosmetics you've got here. I buy mostly Korean cosmetics. They are sometimes a bit pricey but worth every penny. I like to keep my sun blocker close at hand, just like you. I don't go lower than SPF50 :)

    Kate

    http://katswhiskers47.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Korean cosmetics is really amazing .... I love their products very much <3

      Избриши
  2. Divni noviteti, Burrine proizvode sve i sama koristim i obožavam ih :).

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Rival de Loop Natural Touch Concealer - korektor