MORE = NESESER = PREPARATIVA #2


Kao i uvek pakujem se u poslednjem momentu. Ali ovog puta pakujem sto je manje stvari moguce i to vodim racuna da proizvodi za negu budu univerzalni tj. da moze cela porodica da ih koristi ( neko bu posmislio da nas ima bar desetak ali nasa mala porodica se sastoji od tri clana :) :)  ).



Sto se tice nege lica, tu su par proizvoda koja vec dugo koristim i ne mislim u skorije vreme da ih menjam. Naravno Rilsatil miceralna jedna meni od najdrazih, recenziju mozete procitati ovde , Vichy Normadem gel za ciscenje lica recenzija ovde , kao i La Roche-Posay Effaclar Duo+ kremu za lice, recenzija ovde . Novi proizvodi su Benton Honest TT Mist koji sam koristila kao toner i kad je mojoj kozi bila potrebna hidratacija, recenziju mozete procitati ovde , Nuxe Creme Prodigieuse krema za podrucje oko ociju - jeste uzorak i za svega je nekoliko koriscenja ali mogu reci da sam odusevljena, Mr. Black Crna maska o kojoj cu tek pisati kao i Eucerin DermoPURIFYER aktivna nocna krema za masnu kozu, Linoderm krema protiv fleka kojom sam negovala i kozu lica moga deteta jer nas je onih grckih 40 stepeni totalno sprzilo i LRP Physiological cleansing milk svega par puta korisceno jer izbegavam da se na moru sminkam.



Za negu tela odabrala sam proverene proizvode koje sam vec koristila i sa sigurnoscu mogu reci da ne skode decijoj kozi, a to su Eucerin pH5 ulje za tusiranje, recenzija ovde , Burra mleko za telo, recenzija ovde , Pantenol krema koja je obavezna u mojoj torbi, kao i Hiper Hama gel koji pomaze kod alergija nastala od sunca, ujeda insekata itd. Novo je Linoderm mleko za telo za negu izuzetno suve i ostljive koze sa uljem nocurka koje se odlicno pokazalo za umirivanje crvenila od sunca i obnavljanje koze i Biobaza S.O.S. Jogurt za telo nakon suncanja, odlican proizvod koji biste trebalo uzeti u obzir ukoliko planirate letovanje.


Za kosu sam ponela Schauma Mirror Gloss 24H sampon za sjaj kose, Elseve Total Repair 5 masku za kosu ( morala sam da je prebacim u manju kutijicu zbog nedostatka mesta ) i iz iste linije dvofazni regenerator u spreju, recenzija ovde . Kako je na moru voda drugacija, vise prija mojoj kosi a i kozi, ne moram koristiti previse preparata za negu a ipak mi je kosa mekana i lakse se oblikuje, a koza mi se ne masti i nestane sitan osip koji se se naravno pojavi cim se vratim u zemlju. Da ne zaboravim Nuxe suvo ulje ciji sam uzorak imala ( sad videh da ga nisam uslikala ) i koje me je na prvu osvojilo. Koristila sam ga na kosi i navukla se :) Sasvim sigurno mi se uskoro smesi kupovina :)


Kada je zastita od sunca u pitanju, ne verujem da bi nam na onih 40 i neki stepen koliko smo imali cela tri dana, bilo sta pomoglo, a nije da se nismo mackali.... Kao obavezan je neki od proizvoda sa faktorom 50 a ove godine je to Burra Sun Body Milk namenje celoj porodici pa i osetljivoj decijoj kozi, zatim Olival krema za decu faktor 30 i za nas faktor 20. Ove godine sam se odlucila za ulje sa faktorom 6 a verna sam ostala brendu Carroten i mala bocica Boibaza ulja za suncanje.

U neseseru su se nasle jos neke sitnice, uglavnom kremice, Balea univerzalne kreme, L'occitane kremice za ruke, nekoliko Labella, meni omiljeni Escada parfem itd.


                           Sta sve od proizvoda za negu vi nosite na letovanje?

Do narednog posta :*
M.M.

Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije