Bioon Regenerativno ulje


"BIOON Skin Care kolekcija je namenjena za intenzivnu negu i regeneraciju kože nakon hirurških intervencija, kao i drugih medicinskih procedura i kozmetičkih tretmana. Redovnom upotrebom kompletne BIOON Skin Care kolekcije obezbeđuje se potpuna nega i brži oporavak kože.
BIOON Skin Care linija proizvoda pored brojnih prirodnih aktivnih sastojaka sadrži novi, jedinstveni i inovativni ARCARO® kompleks.
ARCARO® kompleks je efikasna kombinacija biljnih sastojaka koja u najvećem procentu sadrži ulja argana, nevena i ruže pažljivo odabranih od strane tima specijalista. Ova savremena i jedinstvena formula, svojim prirodnim regenerativnim dejstvom neguje i obnavlja kožu nakon hirurških intervencija, kao i medicinskih procedura i kozmetičkih tretmana. 
Tim stručnjaka je pažlivo osmislio i kreirao kolekciju od pet proizvoda koji zajedničkim korišćenjem dovode do značajnog poboljšanja i potpunog oporavka kože za nekoliko nedelja."



Jedan od tih proizvoda je i Regenerativno ulje koje vec dugo koristim, tako da su utisci potpuni.

Sta kaze proizvodjac:

"Regenerativno ulje vraća koži neophodnu vlažnost, poboljšava njenu elastičnost i štiti je svojim antioksidativnim svojstvima od štetnih spoljnih agenasa. Ublažava iritacije i osećaj zatezanja, suvoću kože i posledice preteranog izlaganja sunčevim zracima. Poboljšava izgled strija i znake preranog starenja kože."



Ulje dolazi u veoma prakticnoj plasticnoj ambalazi sa pumpicom koja odlicno dozira potrebnu kolicinu proizvoda. Zapremina od 30ml sasvim je dovoljna za svakodnevnu visemesecnu upotrebu.

Prilicno je tecne teksture, ne previse masno pa se lako razmazuje i koza ga veoma brzo upija. Bukvalno je kapljica ili dve potrebno za celo lice.

Miris ulja je  veoma blag, i kao sto sam sastav kaze, kombinacja mirisa argana, nevena i ruze.

Upotreba: 

Blago utrljati nekoliko kapi BIOON Regenerativnog ulja na koži, po potrebi više puta u toku dana. Već nakon nekoliko dana korišćenja koži je vraćena mekoća, sjaj i elastičnost. Regenerativno ulje se može koristiti za intenzivni tretman suve i zrele kože.
Koristi se i za lice i za telo. Ne sadrzi alergene ni konzervanse, tako da je pogodno i za osobe sa osetljivom kozom.



Veoma me je iznenadila ucinkovitost ovog ulja, jer vecinu stvari koje proizvodjac obecava, ovo ulje to i cini. Iako je moja koza masna, podlozna je dehidraciji, narocito u zimskom periodu i tada koristim ovo ulje i to uglavnom uvece, nisam primetila da mi je koza ujutru nista masnija nego inace. Ono sto mi se dopada je sto kozu cini mekanom i neznom na dodir. Koristim ga i posle depilacije jer lepo smiri kozu i smanji crvenilo, ublazava iritacije koze, obavezno posle suncanja jer slana voda i sunce isuse kozu, a dosta mi je pomoglo da saniram blage opekotine od sunca zato ce i ove godine biti moj saveznik na moru. Jedino ne mogu reci da li uopste utice na nestanak ili smanjivanje oziljaka, nije da ih nemam nego me mrzi da ja sad to nesto redovno mackam, pa jos i nekoliko puta na dan!

Da li i u kojoj meri koristite ulja u nezi koze lica i tela?

Do narednog citanja :*
M.M.

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije II

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije