Schauma Phyto-Caffeine i Cream&Oil šamponi

Schauma u svojoj ponudi ima veliki broj proizvoda namenjenih različitim tipovima i potrebama kose...A danas ćemo se pozabaviti šamponima.
Moram priznati da sam Schaumu koristila odavno i da mi uopšte nije odgovarala ali vremena se menjaju... Kako sam na poklon dobila jedan od šampona,rešila da sam probam i evo mojih utisaka...


Schauma Phyto-Caffeine šampon za kosu namenjen je slaboj,tankoj,beživotnoj i proređenoj kosi.
Proizvođač kaže:
"Schauma Phyto-Caffeine je aktivirajući šampon sa stimulirajućim Phyto-Caffeine kompleksom koji stimuliše faktore za rast kose i ojačava vlasi kose.Primetno jača i bujnija kosa.  Formula sa proteinima za intezivnu negu vraća kosi izgubljene proteine."

Sastav:

Srednje je gustine,providan,miris ne mogu da odredim ali je veoma osvežavajući,u bočici je malo jači dok je na kosi prelep. Koristi se tako što se blago umasira u mokru kosu i ostavi da deluje 2 minuta,nakon čega se temeljno ispere. Ne mogu reći da li pospešuje rast kose jer imam tu sreću da mi kosa veoma brzo raste ali da je kosa od njega bujnija,to da (što meni nikako nije potrebno).



Schauma Cream&Oil šampon namenjen je nezi suve i kose sa iskrzanim krajevima.
Proizvođač kaže:
"Schauma Cream&Oil je intezivni kremasti šampon protiv ispucanih vrhova i zaglađuje strukturu kose. Kremasti šampon sa arganovim uljem i mirisom vanile obnavlja oštećenu kosu i iskrzane krajeve. Smanjuje lomljenje kose a vlasi ostaju zatvorene. Formula sa proteinima za intezivnu negu vraća kosi izgubljene proteine."

Sastav:

Malo je gušće i kremaste strukture,bele boje ali ne miriše na vanilu (kao što to proivođač kaže) već me miris podseća na arganovo ulje ali sa primasom kafe. Zaglađuje strukturu kose ali je ne čini teškom i slepljenom.

Ambalaža je standardna što se Schaume tiče,bočica od 250ml,crne boje sa zelenim tj. zlatnim poklopcem na kome je otvor dovoljne veličine da precizno dozirete potrebnu količinu proizvoda.


Moji utisci:
Oba šampona su se odlično pokazala,nisu mi izazvali perut niti svrab što se ranije dešavalo,niti su mi isušili kosu. Zeleni sam koristila i na moru i odičan je ali malu prednost dajem kremastom šamponu samo zato što mi zagladi kosu jer mojoj gustoj kosi volumen nije potreban. Zeleni više odgovara devojkama sa slabijom kosom. Rado ću nastaviti sa korišćenjem Schauma šampona.


Cena: oko 250 din.
Količina:250ml

              Koje šampone vi koristite i da li koristite Schauma?

Do narednog posta :*
M.M.

Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

Balea Q10 okoloocna krema protiv bora