SIX Cosmetics


Six kozmetika je francuski brend kreiran od strane laboratorije G2S Cosmetics. Ne znam da li ste imali priliku da se susretnete sa ovim proizvodima ali za mene je ovo bilo pravo otkrice. U mom gradu se pocetkom godine otvorila parfimerija koja je zastupnik Italijanske kozmetike "Bele",o kojoj cu detaljnije pisati u nekom od narednih postova,ali takodje prodaju i vec pomenutu Six kozmetiku.


Six kozmetika je revolucija u nezi koze i stvorena da zadovolji sest osnovnih potreba koze koje variraju u zavisnosti od razlicitih uticaja kako klime,zrelosti koze,hormonskih promena tako i ishrane i samog nacina zivota. Ova kozmetika se ne bazira na razlicitim tipovima koze vec na njihovim vitalnim potrebama. Ne sadrzi parabene i alergene i napravljena je od 100% prirodnih sastojaka.


Zadovoljava sest osnovnih potreba koze i to:
  • fizicke potrebe:da pije,ishrana i disanje
  • emocionalne potrebe:smeh,san i ljubav

Ambalaza krema je veoma zanimljiva i neobicna,upitanju su plasticne posudice u obliku velikog jajeta. Postoje sest krema i sve su u beloj ambalazi numerisane po brojevima u razlicitim bojama.Kreirane su da zadovolje i najzahtevnije kupce,i po kvalitetu i po dizajnu.


  • 1 Desalterer -  Hidrantne dnevna krema je vise gel-krema i namenjena je hidrataciji koze. Ova krema hidrira,osvezava i omeksava kozu lica. Sadrzi derivate secera koji odrzavaju dugo hidrataciju,vodu lotosa i sea buter koji umiruju kozu,ulje avokada koje omeksava kozu i vitamin E koji stiti kozu.
  • 2 Nourrir - Regenerativna nocna krema hrani kozu,regenerise i umiruje. Sadrzi bioaktivne glikoproteine koji stimulisu vitalnost i razvoj,sveze celije manga koje jacaju i povecavaju vitalnost, ulje badema koje hrani i vlazi,omega 3 i 6 koje ojacavaju strukuru i vitamin E koji stiti kozu lica.
  • 3 Respirer - Dnevna krema tj. gel sa kiseonikom koji osvezava kozu,revitalizuje i stiti. Sadrzi hlorofil koji omogucava detoksikaciju,vitamin E koji stiti kozu,ekstrate runolista koji je antioksidant.
  • 4 Rire - Serum za usne i oci protiv bora namenjen je nezi ove osetljive,suve regije. Sadrzi hijaluronsku kiselinu koja popunjava i smanjuje bore.
  • 5 Rever - Nocna krema za ucvrscivanje koze regenerise i ucvrscuje kozu. Sadrzi ekstrate Artemisije koji stite kozu od slobodnih radikala,ulje badema koje hidrira,vodu pomorandzinog cveta koja umiruje i omeksava i vitamin E koji stiti kozu lica.
  • 6 Aimer - Balzam za posvetljavanje koze koji otklanja umor,posvetljava kozu,cini je sjajnijom i glatkom.Sadrzi bugarsku ruzu koja daje kozi mekocu i sjaj,hijaluronsku kiselinu koja popunjava bore,vitamin E koji stiti kozu.

Sve ove kremice bozanstveno mirisu. Odgovaraju svim tipovima koze,ja imam masnu kozu i mogu reci da mi savrseno odgovaraju i da se cak 12 sati nakon nanosenja ovih kremica moja koza uopste nije mastila,a bila je glatka i mekana. Divna zena koja drzi parfimeriju "Bele" mi je uradila blagu masazu lica i pritom koristila sve cetiri kremice koje ulaze u neku dnevnu negu lica i ja sam bila zaprepascena rezultatom (tokom dana mi se povukla neka alergijska reakcija na licu koju sam par dana pre toga dobila,koza mi se nije prosijala i umastila - ja u cudu! ). Posle prve upotrebe ovih kremica shvatila sam sta znaci ono sa reklama "koza dise" ali bukvalno je tako - moja koza dise. Jedina mana ovih proizvoda je cena koja iznosi od 4200 do 4600 din. za 50ml. Ja sam tom prilikom dobila i testere pa sam malo i kuci mogla da uzivam u blagodetima ovih kremica.


Pored krema postoji jos i odstranjivac sminke koji sadrzi mnogo ulja,ne ispira se i na kozi ostaje osecaj kao da nosite masku ali cim nanesete prvu kremu taj osecaj se gubi. Neverovatno je to sto on ne samo sto skida sminku sa lica,usta,ociju vec tako dobro i temeljno ocisti lice da ja jos ne verujem da takav proizvod postoji....ne znam odakle je izvukao bukvalno dva tufera prljvstine sa mog lica a ja pri tom imala samo dnevnu kremu (jos uvek me sramota kada samo pomislim). Koliko sam bila odusevljena da sam cenu skroz zaboravila ali ovo je nesto sto ja uzasno,uzasno zelim.


Ovaj brend sadrzi jos i sjaj za usne koji nisam probala,hidrantnu kremu za telo koja je fantasticna (osvezava i hrani kozu) i kremu za ruke koja je bas masna,sporije upija,ima neke male sljokicice kad se nanese na ruke i cini cuda....koa ruku dugo,dugo bude mekana i nahranjena cak i posle pranja - savrsenstvo.


Pa da sumiramo utiske: Six je kozmetika na koju zaista treba obratiti paznju,napravljena je od prirodnih sastojaka koji veoma prijaju kozi i pozitivno uticu na njen kvalitet. Spada u nesto skuplju kozmetiku pa tako da ako ne mozete da priustite celokupnu dnevnu ili nocnu negu (koja se sastoji od cetiri kreme) u parfimeriji "Bele" nude tretman lica za 250 din. ili ukoliko ste u mogucnosti da priustite sebi svih sest krema dobicete popust od 20% na celokupnu cifru.

                                                     Da li ste se ikada susreli sa Six kozmetikom?
                                          Ako je koristite volela bih da podelite samnom vase iskustvo.
                          

Коментари

Популарни постови са овог блога

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

La Roche-Posay Effaclar Duo (+) krema za lice

Aura Absolute Matte

Tecni puderi za mesovitu kozu

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije