INSIGHT balzam za oporavljanje ostecene kose



Vec sam ranije najavila ovaj post o InSight  balzamu,pa kako ga koristim vec skoro dva meseca bilo je i vreme da napisem svoje utiske.

InSight je Italijanski brend koji se bavi proizvodnjom kvalitetnih preparata za kosu po veoma pristupacnim cenama. InSight linija sadrzi proizvode za negu svih tipova i potreba kose.

Kada biram proizvode za kosu uvek gledam da to budu oni za suvu ili ostecenu kosu,tako da sam i ovog puta odabrala upravo takvu liniju proizvoda jer mi je kosa veoma gusta i suva,dlaka tanka a pritom i ostecena od precestog farbanja. Njihov sampon i masku pocela sam nedavno da koristim,tako da cu ovom prilikom pisati samo o balzamu.


Balzam je obogacen organskim ekstratom psenicnih klica,maslinovim puterom,uljem argana,uljem pirinacnih mekinja i fitokompleksima. Ne sadrzi mineralna ulja,parabene,silikone,vestacke boje i mirise koji mogu izazvati alergijsku reakciju. Znaci da ovaj balzam kosu cini mekom i glatkom,daje joj sjaj i omogucava lakse oblikovanje.

Pakovanje je veoma prakticno,upitanju je plasticna boca sa kvalitetnom pumpicom kojom se lako dozira proizvod. Balzam je bele boje, i srednje gustine,prijatnog i ne narocito intezivnog mirisa. Drzim ga na kosi nekih 10-15 min. (iako na njemu pise da je potrebno 3-5 min) jer se postize bolji efekat - kosa mi je meksa,cak i kada se prirodno susi ne razleti se na sve strane.


Pakovanje od 500 ml kosta 420 din.

Ne zanosim se time da postoji neki proizvod koji ce napraviti neko cudo i ostecenu i suvu kosu vratiti u zivot....ali ono sto sam ocekivala to sam i dobila. Kod balzama mi je najbitnije da mi omeksa kosu,olaksa rascesljavanje i oblikovanje i spreci dalje isusivanje. Ovaj balzam radi isti posao (mozda cak i bolji) od nekih skupljih i izvikanih kod kojih placamo ,izgleda,samo ime.

InSight proizvodi spadaju u proizvode koji zasluzuje svaciju paznju,sto zbog kvalitela,sto zbog veoma pristupacne cene (zvucim kao TV reklama :) ali kad mi se nesto stvarno dopada onda to i hvalim).

                                             Kakvi su vasi utisci o InSight proizvodima?

Коментари

Популарни постови са овог блога

Uradi sam - Uskrsnje dekoracije

NYX Jumbo Eye Pencile Milk

New in #septembar

Danas recenzija o Essence All About Matt Fixing Compact Powder

Burra mleko za suncanje SPF 50+